دکتر مسیح بابائیان درمان های ارولوژی علائم بیماری های اورولوژی

علائم بیماری های اورولوژی

1. دیدن خون در ادرار

اگر در ادرارتان خون دیده شد، حتما باید مشکل را جدی بگیرید و به یک اورولوژیست مراجعه کنید؛ ممکن است فکر کنید چون فقط یک بار چنین اتفاقی افتاده، مسئله چندان مهمی نیست اما این یک زنگ هشدار برای شماست و جدی گرفتنش برای سلامتیتان ضروری است.

2. احساس درد در دفع ادرار

دفع ادرار در حالت طبیعی نباید با درد همراه باشد،اگر در دفع ادرار احساس درد داشتید، حتما این مسئله را جدی بگیرید و به متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

3. درد کلیه

درد کلیه، هشدار بسیار مهمی است. ممکن است حس کنید مشکل شما یک سرماخوردگی ساده است اما عوارض مشکلات و بیماری‌ های کلیه را نمی‌توان نادیده گرفت! اگر در ناحیه کلیه احساس درد کردید، فورا به یک اورولوژیست مراجعه کنید.

4. تکرر ادرار

تکرر ادرار در دوران بارداری خانم‌ها، کاملا طبیعی است. اما اگر در غیر این دوران تکرر ادرار دارید، حتما به اورولوژیست مراجعه کنید، همچنین اگر آقایان تکرر ادرار داشته باشند، مشکوک به بیماری های پروستات هستند و باید هر چه سریع‌تر برای تشخیص بیماری اقدام کنند.

5. احساس درد یا وجود توده در ناحیه بیضه

یکی از مسائلی که اغلب اوقات، نادیده گرفته می‌شود، احساس درد و تیر کشیدن بیضه ها است! بیضه به‌ طور طبیعی نباید دردناک باشد، همچنین ممکن است حس کنید یک توده غیرطبیعی در ناحیه بیضه‌ وجود دارد، در این صورت، بی‌معطلی به یک اورولوژیست مراجعه کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =